diumenge, 16 de novembre del 2014

ESTRUCTURA DE L'INFORME

Seguint el llibre:

-       BUISÁN SERRADELL, C, MARIN GARCIA, MªA (1987). Cómo realitzar un diagnostico pedagógico. Barcelona. Oikos-tau S.A ( pàg.38-39)

Com a norma general els informes, independentment del tipus que siguin, han de reunir els següents requisits:
-      -  Ser documents científics, no en referència a la utilització de tecnicismes sinó una estructura que permeti identificar qui l’ha elaborat i el procediment que ha seguit.
-           -     Servir de vehicle de comunicació, és a dir, comprensible per la persona que el rep.
-           -     Ser útil, la utilitat ve donada per la concreció de les orientacions.

PAUTA DE L’INFORME:

1.   Dades personals de l’avaluador i del subjecte avaluat:
Nom i cognoms de l’avaluat; data de naixement; tipus d’exploració; curs escolar; nom i direcció de l’escola.
Nom i cognoms de l’avaluador; domicili professional o telèfon de referència.

2.  Motiu del diagnòstic i persona que el sol·licita

3.  Anamnesi

4.  Exploracions anteriors ( si no han estat incloses a l’anamnesi)

5. Exploració actual: Tècniques i procediments utilitzats. Resultats obtinguts

6.  Conducta observada durant l’exploració

7. Diagnòstic: Síntesis de les realitzacions del subjecte ( segons els objectius i les hipòtesis

8. Orientació i/o tractament: A la família, professors . A cada infrome es es posen les corresponents ; en el del professional figuren totes

9.  Data i firma del professional

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada